Avukat Feyz Pazarbaşı

İstanbul’da bulunan Avukat Feyz Pazarbaşı avukatlık bürosu Şişli adresinde olup, hukuk ofisi telefon, adres ve diğer iletişim bilgileri ile kısa tanıtım bilgisi aşağıda yer almaktadır.

Telefon numarası: 0212 232 4650

Adres: Halaskargazi cad. No:152 Kat:3 Daire:9 Osmanbey Şişli – İstanbul. Posta Kodu: 34371

Pazarbaşı hukuk bürosu 1968 yılında Av.Mehmet Sait Pazarbaşı tarafından kurulan, daha sonra çocukları Av.Feyz Pazarbaşı ve Av.Fatoş Berna Pazarbaşı’nın katılımıyla kurumsal bir aile avukatlık ortaklığı olarak mesleki faaliyetlerini sürdüren ünlü bir hukuk bürosu olup, müvekkillerinin hukuki ihtiyaçlarını başarılı ve titiz bir şekilde gideren köklü bir avukatlık ofisidir.

Büro tarafından yayınlanan son yazılar ve bilimsel makaleler:

Pazarbaşı Hukuk Bürosu PHB Avukat ve Hukuki Danışmanlık hizmetleri - PHB Avukatlık Bürosu - Telefon no: 0212 232 4650

• İş davalarında arabuluculuk zorunluluğu
    by Pazarbaşı Hukuk Bürosu on 1 Ocak 2018 at 03:06

İŞ HUKUKU DAVALARINDA ARABULUCULUK ZORUNLULUĞU İş Mahkemelerinin kuruluş, görev, yetki ve yargılama usulünü yeniden düzenleyen 7036 sayılı İş Mahkemeleri Kanunu’nun  ile iş hukuku ihtilaflarında arabulucuya başvurulması zorunlu hale getirilmiştir (madde 3).  1.1.2018 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere kanunda sayılan davalar bakımından arabuluculuk dava şartı olarak düzenlenmiş olup, arabulucuya başvurmadan açılan davalarda, dava şartı eksikliği HMK Benzer konular:Süre tutum dilekçesi nedir?Önalım Hakkı"Değişikliğe esastan ve usulden karşıyız"Dava dilekçesinde bulunması zorunlu unsurlar -…Hakimlere tazminat davası açılamayacak.

• İstifa eden işçinin hakları
    by Pazarbaşı Hukuk Bürosu on 11 Mayıs 2017 at 20:12

İstifa Eden İşçinin Hakları Yasal olarak işçi zorla çalıştırılamayacağına göre işçinin kendi isteği ile istifası doğal bir hak olup, bunun yasal güvencesi Anayasal bir hak olan çalışma özgürlüğüdür. İşçinin zorla çalıştırılması mümkün olmayıp, angarya teşkil eder ki bir işçinin yaşamı boyunca bir işverene bağımlı çalışmak zorunda olması hukuka aykırıdır. Hukuki bir işlem niteliğinde olan istifanın Benzer konular:Dönerci cinayetlerinde bir istifa dahaÖnce ilke grubunda istifaSağ Kalan Eşin Miras ve Mal Paylaşımı haklarıİşçiye "çalışmama hakkı" geliyorTaşeron işçi hakkında emsal teşkil edecek karar

• İstanbul
    by Pazarbaşı Hukuk Bürosu on 7 Nisan 2019 at 20:06

İstanbul’daki avukat büroları arasında bulunan Pazarbaşı hukuk bürosu sadece Türkiye’deki yurttaşlarımız için değil yabancı ülkelerde yaşayan TC vatandaşlarının da İstanbul (*) sınırları dahilinde hukuki sorunlarında avukatlık hizmeti vermektedir. Istanbul telefon numarası : 0902122324650 (*) Avukatlık ofisimiz İstanbul dışındaki illerimizde, hukuki danışma hizmetleri dışında “dava takip hizmeti” vermemektedir. Bunun nedeni avukatlık ücretlerinin yol ve konaklama masrafı Benzer konular:AnasayfaÖnceliğimiz Avukat ve Avukatlık MesleğiVerda PazarbaşıOnline Randevu Sistemiİletişim Bilgileri, Adres-Telefon

• Sağ Kalan Eşin Miras ve Mal Paylaşımı hakları
    by Pazarbaşı Hukuk Bürosu on 10 Ocak 2018 at 22:06

Sağ Kalan Eşin Miras ve Mal Paylaşımı hakları ile Katılma alacağı hakkı: Medeni Kanun eşler arasında yasal mal rejimini edinilmiş mallara katılma rejimi kabul edilmiş olup,  evlilik birliğinin devamı süresince elde edinilmiş malların 1/2 si üzerinde diğer eşin alacak hakkı bulunmaktadır. Evlilik birliğinin ölümle sonaermesi durumunda, eşler arasındaki mal rejimi de sonlanmaktadır. Sağ kalan eş, Benzer konular:Boşanma davalarında Maddi-Manevi TazminatAldatma (zina) sebebiyle boşanmaİmam nikahlı eşin tazminat talebi reddedildiÖnalım HakkıAİHM'den İrlanda'ya kötü haber

• Resmi Evrakta Sahtecilik Suçu ve Cezası
    by Pazarbaşı Hukuk Bürosu on 13 Mayıs 2017 at 19:19

Resmi evrakta sahtecilik suçu ve cezası nedir? Resmi evrak(*)ta sahtecilik, sahte bir resmi belge üretilmesi veya var olan bir belgenin aslına aykırı olarak değiştirilmesi, sahte bir belgenin başkalarını kandırmak amacıyla kullanılması olarak tanımlanabilir.  TCK madde 204. (*) Varaka (=belge), kelimenin çoğulu olan ise Evrak (=belgeler),  demektir. Resmi belgede sahtecilik MADDE 204. – 1) Bir resmi belgeyi sahte Benzer konular:'Tam Gün Yasası'nın kısmi iptali Resmi Gazete'deSeçim tarihi Resmi Gazete'de!Türk Ticaret Kanunu Resmi Gazete'deYargı reformu, Resmi Gazete'deListe resmi gazetede

İnternet adresi: https://www.pazarbasi.av.tr

Son aranan avukatlar:

Avukat Deniz Tufan Soykan

Adres : Fuatpaşa Cad. Ask.Şb.Karş Pazaroğlu Apt. 2/13 Kütahya

Telefon numarası : 0.274.2237993

Faks no :

Email adresi :

Uzmanı olduğu dava türleri, büro özel faaliyet ve avukatlık alanları:

İcra Hukuku İdare Hukuku İdari Yargılama Hukuku İflas Hukuku İhale Hukuku İmar Hukuku İnternet Hukuku İslam Hukuku İş hukuku davaları.

Avukat Neriman Sancar

Adres : Haceloğlu İşhanı Kat:3 No:19 Kütahya

Telefon numarası : 0.274.2161749

Faks no :

Email adresi :

Uzmanı olduğu dava türleri, büro özel faaliyet ve avukatlık alanları:

Aile Hukuku Anayasa Hukuku Avrupa Birliği Hukuku Avukatlık Hukuku Bankacılık Hukuku Basın Hukuku Bilişim Hukuku Borçlar Hukuku Boşanma Hukuku Çevre Hukuku Ceza Hukuku Ceza Usul Hukuku davaları.