Avukat Feyz Pazarbaşı

İstanbul’da bulunan Avukat Feyz Pazarbaşı avukatlık bürosu Şişli adresinde olup, hukuk ofisi telefon, adres ve diğer iletişim bilgileri ile kısa tanıtım bilgisi aşağıda yer almaktadır.

Telefon numarası: 0212 232 4650

Adres: Halaskargazi cad. No:152 Kat:3 Daire:9 Osmanbey Şişli – İstanbul. Posta Kodu: 34371

Pazarbaşı hukuk bürosu 1968 yılında Av.Mehmet Sait Pazarbaşı tarafından kurulan, daha sonra çocukları Av.Feyz Pazarbaşı ve Av.Fatoş Berna Pazarbaşı’nın katılımıyla kurumsal bir aile avukatlık ortaklığı olarak mesleki faaliyetlerini sürdüren ünlü bir hukuk bürosu olup, müvekkillerinin hukuki ihtiyaçlarını başarılı ve titiz bir şekilde gideren köklü bir avukatlık ofisidir.

Büro tarafından yayınlanan son yazılar ve bilimsel makaleler:

Pazarbaşı Hukuk Bürosu PHB Avukat ve Hukuki Danışmanlık hizmetleri - PHB Avukatlık Bürosu - Telefon no: 0212 232 4650

• İş davalarında arabuluculuk zorunluluğu
    by Pazarbaşı Hukuk Bürosu on 1 Ocak 2018 at 06:06

İŞ HUKUKU DAVALARINDA ARABULUCULUK ZORUNLULUĞU İş Mahkemelerinin kuruluş, görev, yetki ve yargılama usulünü yeniden düzenleyen 7036 sayılı İş Mahkemeleri Kanunu’nun  ile iş hukuku ihtilaflarında arabulucuya başvurulması zorunlu hale getirilmiştir (madde 3).  1.1.2018 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere kanunda sayılan davalar bakımından arabuluculuk dava şartı olarak düzenlenmiş olup, arabulucuya başvurmadan açılan davalarda, dava şartı eksikliği HMK Benzer konular:Sonera'dan davaSüre tutum dilekçesi nedir?Önalım HakkıAldatma (zina) sebebiyle boşanmaİşe iade davalarında işçinin çalışma süresi şartı

• İstifa eden işçinin hakları
    by Pazarbaşı Hukuk Bürosu on 11 Mayıs 2017 at 23:12

İstifa Eden İşçinin Hakları Yasal olarak işçi zorla çalıştırılamayacağına göre işçinin kendi isteği ile istifası doğal bir hak olup, bunun yasal güvencesi Anayasal bir hak olan çalışma özgürlüğüdür. İşçinin zorla çalıştırılması mümkün olmayıp, angarya teşkil eder ki bir işçinin yaşamı boyunca bir işverene bağımlı çalışmak zorunda olması hukuka aykırıdır. Hukuki bir işlem niteliğinde olan istifanın Benzer konular:İşe iade davalarında işçinin çalışma süresi şartıİstifa eden memura ikramiye yok!Sağ Kalan Eşin Miras ve Mal Paylaşımı haklarıİşçiye "çalışmama hakkı" geliyorEksik yatan sigorta primine tazminat

• İstanbul
    by Pazarbaşı Hukuk Bürosu on 7 Nisan 2019 at 23:06

İstanbul’daki avukat büroları arasında bulunan Pazarbaşı hukuk bürosu sadece Türkiye’deki yurttaşlarımız için değil yabancı ülkelerde yaşayan TC vatandaşlarının da İstanbul (*) sınırları dahilinde hukuki sorunlarında avukatlık hizmeti vermektedir. Istanbul telefon numarası : 0902122324650 (*) Avukatlık ofisimiz İstanbul dışındaki illerimizde, hukuki danışma hizmetleri dışında “dava takip hizmeti” vermemektedir. Bunun nedeni avukatlık ücretlerinin yol ve konaklama masrafı Benzer konular:Anonim Şirketler avukat bulundurma zorunluluğundadırFaaliyet ve Uzmanlık AlanlarıPazarbaşı Hukuk Bürosu TarihçeVerda Pazarbaşıİletişim Bilgileri, Adres-Telefon

• Sağ Kalan Eşin Miras ve Mal Paylaşımı hakları